2008. január 23., szerda

Életjel

Minden kedves olvasóval tudatom ám, hogy én életben vagyok még, csak szegény bébi halódott meg egészen, így egy kicsit tartok egyfajta kényszeres hallgatási fogadalmat, pedig azért van miről írni (bár most nem vagyok annyira közlékeny időszakban. Most a nagy belső történések ideje van, amikről nem nagyon tudok még írni... és lehet, hogy pont ezekről egyáltalán nem is fogok. De azért mindenképpen van ezer más dolog, amiről lehet. Meg valamilyen módon interaktívra tervezem a továbbiakat, csak még nem tudom hogyan.)

Addig is: lélekben itten vagyok :-))))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Várlak vissza...a belső történések ideje pedig...nálam is épp ez van, nem esik jól kibeszélgetni. Hát, majd elmúlik, nemigaz? :))

caminopangea írta...

:-))) ez most nem rossz egyáltalán, nem azért nem beszélek róla. söt! nagyon is jó. :-))) remélem nem múlik el...
rengeteg minden változott, és arra már többé nem érzek igényt, hogy az érzéseimről beszéljek itt. van sokminden más, amiről lehet. a caminot pl mindenképp folytatni fogom, megkaptam végre a képeket Barbustól, úghogy kicsit megsürgetem a gépet is, és ezerrel folytatom az útinaplót.
nemsokára találkozunk. várom.
puszi

Névtelen írta...

Mi van, itt a belső történések hónapja??;() Csak mert én is azon vívódom, hogy írjak-e a blogomba, vagy az "csak" belső érzés? Ebből legtöbbször az lesz, hogy nem írok, vagy elkezdek írni valamit, de csak privátban... És hol van az "adj"?:)

caminopangea írta...

:-))) igenis, uram!
jön majd az adás, talán már a jövő héten.
minden mehet a blogra, amit nem bánsz meg később (meg sokszor az is, amit esetleg igen, mert könnyen kitörölhető minden bejegyzés bármikor :-)))))). szóval írj csak! írtam egy megjegyzést, ha esetleg nem láttad volna még.