2008. április 22., kedd

Jössz szombaton?

Négy ember a vonatfülkében. Három, aludni, olvasni és meditálni próbáló lány (kivételesen nem én voltam, aki meditálni próbált. Abból ítélve, amilyen könyvet olvasott, azt gondoltam időről időre, amikor magába mélyedt, hogy meditációval próbálta elmélyíteni az olvasottakat. Én aludni próbáltam, aztán írni, de egyik se ment, mert... :-))) ott ült a kupéban egy férfi, aki a mobil telefonjának a masszív használatával mindezt a törekvést megakadályozta. Elég hangosan. (Utólagos és ismeretlen engedelmével lejegyzeteltem - ha már sem aludni, sem írni nem tudtam -, amit beszélt. Olyan, mint egy kollázs. Azokat is szeretem.)

Szia! Jössz szombaton? Ki lesz ott? A Piton, a Soma, a Mumus, a Móni, a Judit, a Csabi, a Benő, a Tapsifüleske - de ki a tököm az a Tapsifüleske? Benne van a telefonomban. Ki kellene deríteni, aztán felhívni. Ki van még? Mindenkit meg kell kérdezni. Bezavar a szaros szombati munkanap. Nem leszek otthon, de gyertek, tudjátok hol lakom. Nyugodtan jöhettek kettő körül, én csak fél 5-re érek haza. Kocsival és motorral jönnek. Van még két hely az egyik havercsaj autójában. Pusza, akkor szombaton. Szia! Jössz szombaton? Már pénteken lejönnek a Somáék, a Soma csinálja a kaját szombatra. Ott alszanak. Azért kéne tudnunk, mert úgy vesszük meg a húst meg a sört. Pénteken berúgunk, aztán szombaton folytatjuk. Naaa, csak vicceltem persze. A Tapsifüleske is ott lesz. Én se tudom ki az. Mumus, egy csajhoz befértek még ketten. Nem kocsival? Akkor gyertek a Csabi motorjával, te vezetsz Mumus. Jönnöd kell, mert kiakadok! Mumus, neked ott kell lenned! Átküldöm a Benő számát, próbáld meg elérni. Pusza. Szia! Jössz szombaton? Bocs, hogy nem vettem fel a telefont, de vécén voltam, mást fogtam, haha! Nem tudom elérni a Benőt, a múltkor is csak a harmadik csengetésre vette fel, és azt mondta, hogy gyorsan mondjam, mert le fog merülni. Nem valami tartós az aksija. Motorral 14o-nel 4o perc alatt ott vagytok. Vagy átlag 16o-nal. Tudod, ereszd el a hajamat, őrült estét csapunk. Soma kocsival jön!? Most beszéltem vele, meg a Mumussal, meg a Benőt is próbáltam, Juditot, Móni is biztos. Ne bassz, hogy a Soma kocsival jön! Miért nem motorral? Tudnom kell, hogy hányan leszünk, hogy megvegyük a húst, meg a sört. Pusza. Szia! Jössz szombaton? Jó idő lesz. Képzeld kiderült, hogy a Tapsifüleske a Piton motorján lógó kis plüss szar. Mindenkinek belenyomatja a telefonjába. A hülye. Szia, nem hívtál. Jössz szombaton, ugye? Jaj, ezt szomorúan hallom. Bulizunk nálam. Pusza. Na, átment a Benő száma? Te is próbáld hívni. Pusza. Szia! Jössz szombaton...?

9 megjegyzés:

OZ írta...

Sziasztok, Soma vagyok. Bedöglött az autó, mégis motorral megyek.Hús meg sör úgy látom, oké, én azt hiszem, viszek egy kiló brokkolit...

caminopangea írta...

te Soma! felhívnád a Pitont és megkérdeznéd, hogy a Tapsifüleskének varrassunk egy mini hálózsákot, vagy elfér egy kispárnahuzatban is? aztán a Mumust is kérdezd már meg, hogy elhozza-e ő is az ő plüss szarát, a Mackó Misikét (a hús meg a sör miatt lenne fontos tudni, hogy mennyivel számoljunk), szerintem alvásilag ketten is elférnek a huzatban a Tapsifüleskével. brokkoli jó, szerintem 496-tal gyere és akkor átlagban 3 perc alatt odaérsz. jössz szombaton? pusza.

victoria.lambert írta...

Itt Piton. Nem kő a hálózsák Tapsi usse alszik mer' hányni fog a brokkolitól meg a Kőbányaitól. :D

victoria.lambert írta...

Majd éneklünk is tudod azt az Ákost "kegyetlen szét vagy Piton...Piton..."

OZ írta...

Sziasztok, megint Soma. Ki a fene az az Ákos, nincs benne a telefonomban. Csak nem az a faszi, aki "A szerelem örmény" című nótát énekli? Ő is ott lesz? Akkor Benőnek két motorral kell jönnie. Akkor mindenki jön szombaton? Hova is kell menni?...

victoria.lambert írta...

Nem, vazze, ő az indiánsrác kinek elhiszed, hogy vinetu' az akit lácc! :D Hova, hova, gyere a hang után!

(Szerelem örmény muhaha!)

caminopangea írta...

ne vazz már! eddig csak a nyers csigától hányt, milyen finnyás... ákosról nem hallottam, csak a lajcsiról. ő nem lesz ott. lehet, hogy csak vasárnap érek haza, de nyugodtan gyertek ám szerdán! ja, arról már lemaradtatok...

caminopangea írta...

(most esett le a kegyetlen széT vagy piton :-DDDDD)

victoria.lambert írta...

:-D