2008. április 13., vasárnap

Riverdance

Nem nagyon tudok mit hozzáfűzni ehhez, a vége a legkedvesebb ír zene, amit valaha hallottam. Először a zenét kaptam meg, most pedig kaptam egy filmet Michael Flatley csapatával, amikor a Hyde Parkban táncoltak. Mivel már a legelső táncnál elakadt a szavam, nosza gyorsan rákerestem a neten, hogy hátha van olyan, amit szívesen megosztanék, és a legnagyobb örömömre pont azt a zenét találtam, amit mostanában nehezen tudok letenni (ami mp3-ban van meg, annak az elején egy angyal énekel, be fogom linkelni, mert azt a gyerekhangot is érdemes meghallgatni)... Nagyon jó szórakozást kívánok, remélem más is ennyire fogja élvezni.



4 megjegyzés:

OZ írta...

Michael Flatley filmen, a Hyde Parkban? Most kaptad? Engem is érdekelne...:-)

caminopangea írta...

oké, elviszem csütörtökön. nem fogod megbánni, hidd el! szerintem simán odaadja neked is az a kedves ember, akitől kölcsön kaptam, hogy te is rajta pihentethesd a bögrédet :-)). sőt, képzeld egy másik filmet is kaptam tőle, azt is elviszem, brad pitt meg az a hogyishívják játszik benne, azt is megnézheted. a majmos. megkérdezzem neked?

OZ írta...

Brad Pitt majmokkal? A világért se hagynám ki.Bögrét majd kerítek valahonnan, nem probléma ;-)).

caminopangea írta...

annyira vicces vagy :-)))))))
egyre jobban értékelem az újdonsült ismeretségünket :pp