2008. június 14., szombat

Búcsú



Tavaly a Caminón egyetlen dologtól nem váltam volna meg szívesen (csak abban az esetben, ha életet mentett volna, de azért reméltem, hogy erre nem kerül sor - és nem a medál miatt!), az pedig a láncom volt, a jin-jangos medállal.

Hétfőn elutazik ő ismét a Caminóra Annussal, de csak a Vaskereszt tövéig, és már nem jön vissza többé. Nagyon nehéz volt megválni tőle, meg is sirattam. Egy gyertya is vele utazik, megkértem Annust, hogy gyújtsa meg a keresztnél. Sose gondoltam volna, hogy meg tudom tenni... Nagyon-nagyon sokat jelentett nekem ez a kis tárgy. Köveket visznek a vándorok a Vaskereszthez (Cruz de Ferro), köveket, amik a terheiket jelképezik, amiktől azután jelképesen megválnak a keresztnél egy ima kíséretében.

Nekem most ez a medál a kő, amit Annus letesz majd nekem...

Nincsenek megjegyzések: