2008. február 13., szerda

Utazásosdi

Itt az ideje újra az utazásnak. Kedvenc művészbarátaim vasárnap repültek el Rómába négy hónapra, és hívtak, hogy látogassam meg őket amíg ott vannak. Meg hát miért is ne? Úgyhogy eldöntöttem, hogy megyek. Az örök városban még soha nem voltam, és mivel alapjáraton amúgy is rettentően kíváncsi természetű vagyok, és bárhová elmennék, ide meg főleg elmegyek. Meg is néztem már a repcsijegyeket, és találtam egész óccsóér. Ésésés így én magam fogom azt a cd-t beszerezni, amelyikről már korábban beszéltem. Jó kis mókának ígérkezik :-))).

Aztán meg egy másik kedvenc barátom még Londonból most Amszterdamban tanulgat, és hát (milyen rossz is nekem, ó jaj!) meghívott magához... Oda meg úgy gondoltam, hogy nyáron látogatok el, mert még az országban sem voltam úgysem, soha vissza nem térő alkalom, hogy baráti áron hasist és egyéb drogokat próbáljak azok mintegy anyaföldjén :-))). És akkor már rögtön még nyugatabbra véve az irányt végre visszajuthatnék közelmúltam néha szentimentális túlcsordulással eltelítő helyszínére, ami mostanában meglepő módon igen hiányzik. Na nem mintha unatkoznék, csak az egyfajta atmoszféra miatt érzek így talán. Meg a szép emlékek. Mintha azokat az időket vissza lehetne bármikor is hozni... Na mindegy, már nagyon szeretném látni az ottani barátaimat. És hát nem is beszélve a korábban említett Jóbarátok dvd tömegről, amit szintén egyénileg vásárolnék meg, és nem kellene másokat megkérnem, hogy hozzák el, ha arra járnak. És ottani répatortára is vágyom már nagyon meg még sokmindenre, amit annak idején naponta fogyasztottam.

Na és hátha megint találkozom egy kóborló buddhistával, aki megmondja nekem a frankót
:-))))).

Nincsenek megjegyzések: